دوستانم از دید من
یه دعای ویژه و خاص هم دارم برای سودابه ی عزیز و مهربانم که دلم براش حسابی تنگ شده . امیدوارم که هر چه زودتر، سلامت و شاداب به جمع دوستانش برگرده که خیلی دلتنگشیم .
اما قراره که هم کوتاه بنویسم و هم مختصر و مفید .
پس برداشت شخصی خودم رو از تک تک دوستان عزیزم، به ترتیبی که برام کامنت گذاشتن، می نویسم تا خدا نکرده ....
بزرگ عزیز
دوستی واقع بین و مهربان و مثبت اندیش،با افق دیدی وسیع که دعا کردن و اثر دعا رو همیشه بهم گوشزد کردن . دوستی که گاهی وقتا برای درک اون چیزی که می نویسن، لازمه چند بار کامنتشون یا پستشون رو بخونم . شوخی های بسیار بامزه ای دارن که گاهی وقتا کلی می خندم .احساساتشون نسبت به همسرشون قابل احترامه . احترامی که برای خانم ها، برای انسان ها و برای انسانیت قائلن هم قابل احترامه . وطن پرستیشون هم یه جورایی خاص و محترمه .
قابل اعتماد و صادق، بی رنگ و ریا .
فاطمه ی عزیزم
مهربان، حساس، رک و دوست داشتنی، تازه با هم آشنا شدیم . کمی شیطنت خونش بالاست و اگه پاش بیفته خوب می تونه شوخی کنه . شوخی های بامزه و دوست داشتنی .
مریم نازنینم
چی باید بگم ؟؟؟؟
یعنی به نظر شما مریم جان، قابل وصفه ؟؟؟
هر چی بگم، نمی تونم حق مطلب رو ادا کنم، اینا فقط چند تا جمله است که می نویسم و در برابر عظمت وجود ایشون بسیار ناچیزه .
مهربان، دوست داشتنی، با قلبی به وسعت دریا، مامان! آره! مامان، مامانیت خونش خیلی بالاست . وقتی باهاش حرف می زنی، وقتی براش می نویسی، نمی دونم چی تو وجودش هست، که انگار مشکلت حل میشه . انگار اون آرامشی که نیازته، اومده سراغت . مثل وقتی با مامانت حرف می زنی . مثل وقتی که دعا می کنی . مثل وقتی که ....
مریم عزیزم، یه جاهایی مسیر زندگیم رو با راهنمایی هاش تغییر داده . و یه جاهایی با نبودنش ....
مریم یک موجود خاصه . یک انسان که خدا آفریده تا الگویی برای دیگران باشه . یه جوری انگار نظرکرده است . انگار ....
مملو از شور و نشاط، باظرفیت، قابل احترام، صادق، عاری از هر رنگی . زلال زلال .
سمانه ی دوست داشتنی
شیطون و بلا، مهربان، حساس، یه کمی هم زودرنج . غلط های املاییش رو دوست دارم چون ناشی از صداقتشه. هیچ وقت تحصنش با قاصدک عزیز به خاطر سانسور کامنتاشون، اونم زمانی که در شرایط روحی بدی بودم و این کارشون کلی خنده به لبام آورد ، از یادم نمیره!!!
قاصدک عزیز
یک دوست
دوستی خوب، مهربان، صمیمی و با قلبی بزرگ اما کمی حساس . حساس به سانسور و ... .
شجاع و نترس . رک حرفاشون رو می زنن . طوری این رک بودنشون با صداقت همراه هست که هیچ وقت بهت بر نمی خوره . در بعضی از اتفاقاتی که افتاد، نشون دادن که بسیار واقع بین هم هستن . یک دوست واقعی و محکم . می تونی به خودت امید بدی که وقتی نیاز داری، با وجود تموم مشکلاتش، تنهات نمی زاره .
آقا امیر عزیز
در حالی که سنشون خیلی کم تر از منه، اما خیلی واقع بینانه تر از من به مسایل نگاه می کنن . مهربان و قابل احترام . حرفاشون رو همیشه طوری می زنن که بهم برنخوره . اگه یه بار یه کامنتی بزارن که من یه کمی گله کنم ازشون تا از دلم در نیارن، ول نمی کنن . بسیار بسیار مهربان . خیلی زیاد . هیچ گاه وقت هایی رو که برام گذاشتن، محبتاشون، مهربونیشون، هیچ وقت اسم " آبجی " که تو کامنت خصوصیاشون منو با این اسم خطاب می کردن، از یادم نمی ره. هیچ وقت یادم نمیره که چه قدر آرومم کردن، وقتی سرگشته و حیران بودم .
آقا سهیل گرامی
واقع بین، با محبت، با وجود تمومی سرشلوغی ها هر طوری که هست همیشه بهم سر می زنن . بزرگوار . کامنتاشون بسیار پرباره . شوخی هاشون خیلی جالبه . خیلی هم قشنگ می نویسن . بسیار زیبا . گاهی وقتا با خودم می گم : " یعنی چه طور ممکنه که ایشون نویسنده نباشن ؟؟!! " قابل احترام با مهربانی ای که نمی توان توصیفش کرد .
و اما خودم
نکته ای که یادتون رفت :
از اوناییم که اشکم دم مشکمه! یعنی با اجازه تون یه شیر کنار چشمم دارم که یه کمی واشرش شله و فرت سر هر چی می زنم زیر گریه .
به همین دلیل، الان هم با یادآوری مهر و محبت دوستانم، اشکام جاری شده .
جداً اینایی که نوشتم، در مقابل عظمت وجودی شما، بسیار ناچیزه .
امیدوارم که من رو ببخشید .
از همه ی دوستانم به خاطر کامنتای خصوصی تشکر می کنم . به خاطر وقتی که برای من گذاشتین . برای محبتی که شامل حالم شد .
ممنونم .
