قدرت و صلابت یك مرد
قدرت و صلابت یه مرد در پهن بودن شونه هاش نیست!
بلکه در این هست که چقدر می تونی به اون تکیه کنی و اون می تونه تو رو حمایت کنه .
بلکه در اینه که چه جملات ملایمی رو می تونه تو گوشات زمزمه کنه .
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا رفیق داره !
بلکه در این هست که چقدر با فرزندان خودش رفیق هست .
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه قدر در محیط کار قابل احترام هست !
بلکه در این هست که چقدر در منزل مورد احترام هست .
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه قدر دست بزن داره !
بلکه به این هست که چه دست نوازشگری می تونه داشته باشه .
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا زن عاشقشن !
بلکه به این هست که تنها عشق واقعیِ یه زن باشه .
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه وزنه ی سنگینی رو می تونه بلند کنه !
بلکه بستگی به مسائل و مشکلاتی داره که از پس حل اونا بر بیاد .
پی نوشت :
1- از همه ی دوستان عزیزم، بابت ابراز همدردی در پست قبل ممنونم .
انشالله که خدا عزیزانتون رو برای شما و شما رو برای عزیزانتون حفظ کنه .
2- من به شدت فکرم مشغول این جمله شده :
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا زن عاشقشن !
بلکه به این هست که تنها عشق واقعیِ یه زن باشه .





































