شعر می خوانیم ....
برف آمده شبانه
رو پشتبام خانه
برف آمده رو گلها
رو حوض و باغچهی ما
زمین سفید هوا سرد
ببین که برف چها کرد
سلام سلام سپیدی!
دیشب ز راه رسیدی؟
پروین دولتآبادی
2-
رازِ راه
رفتن است
رازِ رودخانه
پل
رازِ آسمان
ستاره است
رازِ خاک
گُل
رازِ اشک ها
چکیدن است
رازِ جوی
آب
رازِ بال ها
پریدن است
رازِ صبح
آفتاب
رازهای واقعی
رازهای برملا ست
مثل روز ، روشن است
راز این جهان خدا ست
عرفان نظرآهاری
3-
کاش این جا نبودم ،
کاش آن جا نبودی ،
آن وقت با هم چای می نوشیدیم ،
عکس یادگاری می گرفتیم
و به دردهای هم ،
بلند بلند می خندیدیم ...
پی نوشت :
1- از صبح زود برف می باره و همه جا سپید شده . بارش برف و تعطیلات قریب الوقوع مدارس شادم نکرده! به هم خوردن جشن فردای مدرسه مون به شدت ذوق مرگم کرده!!!!عر چند که من فردا تعطیلم و خونه هستم و کلتتا تو جشن نبودم! اما خوشم اومد که اون همه ی های و هوی خانوم مدیرمون به گِل نشست!!!!!!!!
2- بزرگ عزیز ؟ شرمندتونم دیگه! باشه ؟؟!!!





























