خیانت ؟؟!!! چرا ؟؟؟!!!
این سوالیه که بارها و بارها از خودم پرسیدم .
از خودم پرسیدم که: چه اتفاقی میتونه بین دونفر بیافته، که یکی به دیگری خیانت کنه ؟؟؟؟؟
- خانمی رو می شناسم که همسرش یک فرد نظامی بود و دارای 5 فرزند بودند .
خانم پس از 20 سال زندگی مشترک، متوجه ی خیانت همسرش شد و جدا شدند!
به همین راحتی .
خانم دست 5 تا فرزندش رو گرفت و بدون هیچ حق و حقوقی مرد رو با دنیای مملو از هوسش تنها گذاشت .
- دو خانم که با هم شدیداً دوست بودند، رو می شناسم که هر کدوم دارای همسر و فرزند بودند .
پس از رفت و آمدهای خانوادگی، همسر یک دوست از دوست دیگر خوشش آمد!
بعد از گرفتن مچ این دو نفر توسط همسر اون مرد، از هم جدا شدند .
زن از فرزندش گذشت . دوستش و همسر دوستش شاهدان طلاقشون بودند!
مرد ، دست پسرش رو گرفت و با منشی شرکتش به صورت غیرقانونی، بدون اطلاع هر دو زن، از ایران فرار کرد!!!!!!!
- یکی از بهترین دوستانم مدام ازم پیامک های عاشقانه می خواست .
بهش گفتم : خوش به حال همایون! هنوز بعد از گذشت 16 سال از زندگی مشترک، خوب پیام های عاشقانه رد و بدل می کنید .
خندید .
بعد از گذشت یک ماه، از من خواست که خصوصی باهام صحبت کنه .
عاشق معلم پیانوی دخترش شده بود!!!!!!
همسرش دکترا داره و ادم بسیار موجهیه!!!!!!!
- ....
و هزاران تای دیگه از این مثال ها.
همیشه برای من این سوال بوده که مگه چه اتفاقی میافته که یک مرد یا یک زن، به خیال خودش، می تونه همزمان دو نفر رو دوست داشته باشه! ( امری محال! )
چه اتفاقی میافته که یک نفر در کمال وقاحت، به دو نفر پیام های عاشقانه هدیه می کنه؟؟ یا به عبارت دیگر، عشق هدیه می کنه؟؟!!!!!!!!
چه اتفاقی میافته که خیانت رخ میده ؟؟؟
مگه این زن یا این مرد، همون کسی نبود که از اول دیده بودتش ؟ بدی هاش رو ، خوبی هاش رو، نقطه ضعف هاش رو، نقاط قوتش رو ؟
مگه زشتی و زیبایی و چاقی و لاغریش رو، قد کوتاه و بلندش رو قبلاً ندیده بود ؟؟؟
و مهم تر از همه این که
چه کسی این وسط مقصره ؟؟؟
زن یا مرد ؟؟؟
این سوالات، روزها و روزهاست که در ذهن من وول می خورن و چون جوابی براشون پیدا نمی کنم، بیش تر و بیش تر احساس یاس و دلمردگی می کنم .
کمکم کنید . واقعاً به کمک هاتون نیاز دارم .
من رو از این برزخی که توش هستم، نجات بدید!
از خودم پرسیدم که: چه اتفاقی میتونه بین دونفر بیافته، که یکی به دیگری خیانت کنه ؟؟؟؟؟
- خانمی رو می شناسم که همسرش یک فرد نظامی بود و دارای 5 فرزند بودند .
خانم پس از 20 سال زندگی مشترک، متوجه ی خیانت همسرش شد و جدا شدند!
به همین راحتی .
خانم دست 5 تا فرزندش رو گرفت و بدون هیچ حق و حقوقی مرد رو با دنیای مملو از هوسش تنها گذاشت .
- دو خانم که با هم شدیداً دوست بودند، رو می شناسم که هر کدوم دارای همسر و فرزند بودند .
پس از رفت و آمدهای خانوادگی، همسر یک دوست از دوست دیگر خوشش آمد!
بعد از گرفتن مچ این دو نفر توسط همسر اون مرد، از هم جدا شدند .
زن از فرزندش گذشت . دوستش و همسر دوستش شاهدان طلاقشون بودند!
مرد ، دست پسرش رو گرفت و با منشی شرکتش به صورت غیرقانونی، بدون اطلاع هر دو زن، از ایران فرار کرد!!!!!!!
- یکی از بهترین دوستانم مدام ازم پیامک های عاشقانه می خواست .
بهش گفتم : خوش به حال همایون! هنوز بعد از گذشت 16 سال از زندگی مشترک، خوب پیام های عاشقانه رد و بدل می کنید .
خندید .
بعد از گذشت یک ماه، از من خواست که خصوصی باهام صحبت کنه .
عاشق معلم پیانوی دخترش شده بود!!!!!!
همسرش دکترا داره و ادم بسیار موجهیه!!!!!!!
- ....
و هزاران تای دیگه از این مثال ها.
همیشه برای من این سوال بوده که مگه چه اتفاقی میافته که یک مرد یا یک زن، به خیال خودش، می تونه همزمان دو نفر رو دوست داشته باشه! ( امری محال! )
چه اتفاقی میافته که یک نفر در کمال وقاحت، به دو نفر پیام های عاشقانه هدیه می کنه؟؟ یا به عبارت دیگر، عشق هدیه می کنه؟؟!!!!!!!!
چه اتفاقی میافته که خیانت رخ میده ؟؟؟
مگه این زن یا این مرد، همون کسی نبود که از اول دیده بودتش ؟ بدی هاش رو ، خوبی هاش رو، نقطه ضعف هاش رو، نقاط قوتش رو ؟
مگه زشتی و زیبایی و چاقی و لاغریش رو، قد کوتاه و بلندش رو قبلاً ندیده بود ؟؟؟
و مهم تر از همه این که
چه کسی این وسط مقصره ؟؟؟
زن یا مرد ؟؟؟
این سوالات، روزها و روزهاست که در ذهن من وول می خورن و چون جوابی براشون پیدا نمی کنم، بیش تر و بیش تر احساس یاس و دلمردگی می کنم .
کمکم کنید . واقعاً به کمک هاتون نیاز دارم .
من رو از این برزخی که توش هستم، نجات بدید!
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت 23:15 توسط Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ پرستو Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
|